چاپ کارت پرسنلی pvc

مرکز خدمات کارت پرسنلی pvc

چاپ کارت پرسنلی pvc

مرکز خدمات کارت پرسنلی pvc

چاپ افست در چند مرحله انجام می گیرد؟


 چاپ افست در چند مرحله انجام می گیرد؟



چاپ افست 


چاپ افست یکی از انواع روش های رایج چاپ کارت پی وی سی است که مناسب برای چاپ با تیراژ بالاست. طی سال های اخیر و با ورود کامپیوتر به صنعت چاپ فرایند چاپ افست دچار تحولاتی شده است. در واقع این پیشرفت فرایند چاپ را بسیار آسان نموده است. 

در این نوشتار برآنیم تا مراحل چاپ افست پی وی سی را به ترتیب بیان نماییم.



مراحل چاپ افست 


اولین مرحله : در این مرحله می بایست یک طرحی از نسخه چاپی تهیه گردد.


دومین مرحله : پس از ایجاد طرح می بایست آن را جهت اجرا به کامپیوتر منتقل نمود.


مرحله سوم : پس از انجام این مرحله کار بر روی CD کپی شده و به لیتوگرافی سپرده می شود. 


مرحله چهارم : پس از اینکه سه مرحله پیش صورت گرفت یک خروجی بوسیله ی دستگاه ایمیج ستر Image Setter از کار گرفته می شود. این دستگاه تا حدودی مشابه دستگاه پرینتر است. تنها تفاوتی که دارد اینست که به جای کاغذ از فیلم استفاده می نماید. لازم به ذکر است که جهت چاپ کارت های چهار رنگ، می بایست از چهار فیلم که نمایانگر رنگ های آبی C، قرمز M ، زرد Y و مشکی K است استفاده نمود. 


مرحله پنجم : در این مرحله فیلم های هر رنگ به صورت مجزا در یک دستگاه با عنوان قید کپی قرار می گیرد و سپس نوری به فیلم تابیده می شود. تابش این فیلم منجر می شود نقش فیلم بر روی زینک بیفتد و زینک ظاهر گردد. در این صورت چهار زینک از هر رنگ به وجود می آید. لازم به ذکر است که کپی زینک در سیستم های پیشرفته حذف شده است و تهیه زینک از فایل طرح توسط دستگاهی به نام پلیت ستر Plate Setter انجام می شود.


مرحله ششم : در این مرحله برای هر رنگ یک زینک تهیه می شود. به عنوان نمونه اگر کارت از چهار تشکیل شده باشد چهار زینک گرفته می شود. 


جهت سفارش چاپ افست با ما تماس بگیرید.

شماره تماس :

 021-67991

09129409430

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.