چاپ کارت پرسنلی pvc

مرکز خدمات کارت پرسنلی pvc

چاپ کارت پرسنلی pvc

مرکز خدمات کارت پرسنلی pvc

چگونگی صدور کارت پرسنلی


"" چگونگی صدور کارت پرسنلی  ""


اغلب شرکت ها جهت تشخیص هویت کارکنان و کارمندان خوددر شرکت از این کارت ها استفاده می کنند. 
در واقع امروزه صدور کارت پرسنلی به یکی از دغدغه های اصلی شرکت ها و سازمان های معتبر تبدیل شده است. برای این کار، اغلب مراکز دولتی و خصوصی برای پرسنل خود از سیستم مکانیزه صدور کارت پرسنلی استفاده می کنند. طی این نوشتار قصد داریم بیشتر در مورد صدور کارت پرسنلی صحبت نماییم.

 (((  برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره  67991-021 تماس حاصل فرمایید. )))


 "" نحوه صدور کارت پرسنلی  ""

لازم به ذکر است که صدور کارت پرسنلی برای شرکت ها و موسسات علاوه بر اینکه به آنها نظم و امنیت می بخشد، می تواند یک چهره حرفه ‌ای تر به آن ‌ها بدهد.  
این کارت ها در انواع متنوعی وجود دارند و به روش های مختلفی صادر می گردند. به طور کلی صدور کارت پرسنلی به دو روش مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد. 

در صورت که چاپ کارت پرسنلی به روش مستقیم و با انتقال رنگ ریبون به سطح کارت PVC انجام شود، کیفیت و دوام زیادی نخواهد داشت. اما اگر چاپ کارت پرسنلی با روش غیر مستقیم انجام شود کیفیت رنگ ها افزایش خواهد یافت.

"" کاربرد های صدور کارت پرسنلی ""

صدور کارت های پرسنلی دارای مزایای زیادی می باشد و سازمان‌ ها و موسسات بزرگ و کوچک می توانند از مزایای انواع مختلف آنها برای مجموعه خود بهره مند گردند. در واقع می توان از این نوع کارت های پی وی سی به منظور شناسایی افراد، کنترل ورود و خروج و همچنین حضور و غیاب پرسنل خود استفاده نمود.این مراکز می توانند طراحی و صدور کارت پرسنلی را در مجموعه خود انجام دهند و یا اینکه آن را به یک شرکت معتبر محول نمایند. در صورت اهمیت بالای امنیت اطلاعات سازمان و پرسنل بهتر است این کار توسط خود سازمان صورت گیرد. در راستای این هدف می بایست یک دستگاه پرینتر مخصوص چاپ کارت پی وی سی به همراه ملزومات آن برای مجموعه تهیه نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.